Forum voor de jeugd van ARZV
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Forum voor de jeugd van ARZV

Forum voor de jeugd van ARZV
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Role Play 1 Ipskiria

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Jippe
Roeier
Jippe


Aantal berichten : 509
Leeftijd : 110
Localisation : Aeolia
Registration date : 24-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptyma aug 13 2007, 00:09

*zwiept staart tegen timo aan*

OOO SORRY!!

*timo ligt bewusteloos*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.molend.nl/
Timo
Roeiertje
Timo


Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Localisation : Giebel
Registration date : 15-05-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptyma aug 13 2007, 11:10

*15 min later word ik waker en zeg ik*warom deet je dat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubin
Roeiertje
Aubin


Aantal berichten : 283
Leeftijd : 31
Localisation : Waar ik ben
Registration date : 24-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptyma aug 13 2007, 11:21

hij wou je eigenlijk vermoorden
Terug naar boven Ga naar beneden
Timo
Roeiertje
Timo


Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Localisation : Giebel
Registration date : 15-05-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptyma aug 13 2007, 11:22

*gaat boos weg en schopt nog een paar dooïe vissen weg*
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubin
Roeiertje
Aubin


Aantal berichten : 283
Leeftijd : 31
Localisation : Waar ik ben
Registration date : 24-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptyma aug 13 2007, 11:31

yes, hij is weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Timo
Roeiertje
Timo


Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Localisation : Giebel
Registration date : 15-05-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptyma aug 13 2007, 16:11

hhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa,wat is dat?!*schreeuwt hij*
Terug naar boven Ga naar beneden
Jippe
Roeier
Jippe


Aantal berichten : 509
Leeftijd : 110
Localisation : Aeolia
Registration date : 24-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptyma aug 13 2007, 16:35

(verteller)

"daar torende een machtig gestalte boven hem uit. Het werd steeds heter..."

(geen verteller meer)

Hoi. *draak zwaait*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.molend.nl/
Timo
Roeiertje
Timo


Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Localisation : Giebel
Registration date : 15-05-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptyma aug 13 2007, 17:12

*zwaait bang terug*
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubin
Roeiertje
Aubin


Aantal berichten : 283
Leeftijd : 31
Localisation : Waar ik ben
Registration date : 24-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptydi aug 14 2007, 21:04

(wat zwaait timo terug???)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jippe
Roeier
Jippe


Aantal berichten : 509
Leeftijd : 110
Localisation : Aeolia
Registration date : 24-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptydi aug 14 2007, 22:39

(waar heb je het nou over?)

"ik ben een hele lieve draak hoor. Je hoeft niet bang te zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.molend.nl/
Timo
Roeiertje
Timo


Aantal berichten : 213
Leeftijd : 29
Localisation : Giebel
Registration date : 15-05-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptywo aug 15 2007, 11:19

ok*is nog steeds bang*
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubin
Roeiertje
Aubin


Aantal berichten : 283
Leeftijd : 31
Localisation : Waar ik ben
Registration date : 24-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptywo aug 15 2007, 14:43

(dat hoorde je niet timo wat tussen "" zit hoor je niet)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jippe
Roeier
Jippe


Aantal berichten : 509
Leeftijd : 110
Localisation : Aeolia
Registration date : 24-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptywo aug 15 2007, 15:19

(
Aubin schreef:
(dat hoorde je niet timo wat tussen "" zit hoor je
niet)

Jawel. Dat is dat ik wat zeg. Je hoort het niet als het tussen () staat)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.molend.nl/
Aubin
Roeiertje
Aubin


Aantal berichten : 283
Leeftijd : 31
Localisation : Waar ik ben
Registration date : 24-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptywo aug 15 2007, 15:55

(ooohhhhhh sorry mijn fout)
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurane
Marathon roeier
Laurane


Aantal berichten : 766
Leeftijd : 32
Localisation : in mijn broek
Registration date : 23-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptywo aug 29 2007, 15:11

(okee zal ik nou maar verder gaan met mijn verhaal, ik had er echt helemaal geen zin in... Maarja, hier gaatie dan...)

*Als Koning Fertos dan eindelijk klaar is met naar ons te kijken (wat heel lang duurde), roept hij dat zijn vrouw hier naar toe moet komen. Als die er is juichen alle blauwe mannetjes om ons heel weer: "Lang leve Konigin Avenia". Zij kijkt ook een tijdje naar ons, Huister en ik bewegen helemaal niet, doodsbang. De koning en de koningin kijken elkaar aan en barsten in lachen uit. De hele zaal doet mee. Huister en ik heben geen idee wat we moeten doen.
Opeens brult de Koning*:
-STILTE!! WAAROM LACHEN JULLIE???!! *Dan draait hij naar ons:*
-Wat doen jullie hier, wat deden jullie in dit woud, waarom hebben jullie het Meer der Nederrigheid aangeraakt?? Spreek op!
*Ik stap naar voren*
-Koning Fertos, Koningin Avenia, ik ben Hitotsu Mortelune de Menselijke Nacht-Elf, ik en mijn reis-kameraden volgen de sporen van de moedige Angelo, Kras en Gelf, die op zoek zijn naar Ips, de gestolen goude kroon van Koning Timmetje de 85e, heerser van Ipskiria. Wij zijn in dit woud gekomen op zoek naar vlees, het meer hebben wij aangeraakt omdat we dorst hadden. Wij hadden geen idee dat dat gestraft kon worden, het enige wat wij willen is wat eten, drinken en wat rust voor man en paard, onze delegatie bestaat uit zo'n 20 man, een nacht-elf, twee dwergen, een draak en zo'n 25 paarden. Als u ons zou willen helpen, het zal niet genegeert worden en we zullen er voor zorgen dat Koning Timmetje het zal weten, als u ons laat gaan bedanken wij u. Maar als u mij en mijn vriend, hier vast houd, zullen onze vrienden ons komen redden.
-En hoe gaan zij weten dat jullie poblemen hebben?
-Eén van hun kan telepatisch contact nemen met idereen, het enige wat ik moet doen is hem roepen.
*Fertos en Avenia kijken elkaar even aan*
-Hitostu, waarheid en liefde straalt van je af, we kunnen voelen dat je de waarheid hebt gezegt, maar dat je ook iets niet hebt gezegt...
*Ik wordt rood*
-Mijn naam Menselijke Nacht-Elf komt van het feit dat mijn fiancé een mens is, en die man is Angelo, niemand heeft wat van hem gehoort sins hij op reis is, ik zoek hem.
-Goed! Finstra!! *Roept de Koning*
*Een groen mannetje komt aan zwemmen*
-Ja heer
-Breng deze twee wezens weer naar de opervlakte, zorg er voor dat zij en al hun reis genoten, waaronder de paarden, hier kommen, geef ze Ademvlies te eten, dan kunnne ze hier ademen, en geef ze dan de beste kamers van het paleis, behalve de mijne natuurlijk, en zorg ervoor dat ze alle eten, drinken en rust krijgen die ze willen, zowel voor het meenemen als nu. *Hij draait zich naar mij toe* Hoe lang denk je dat jullie blijven?
-Volgens mij moet het niet langer dan 2 dagen worden, we mogen niet te veel tijd verliezen.
-Goed, ga nu dan, vannavond nodig ik jou en je vrienden uit voor een feest, daar zal ik met jouw praten over jullie reis, en wat jullie zoeken, het zal jullie van pas komen.
-Dank u sire, wij zullen Koning Timmetje vragen of hij u kan geven wat u wilt, tenzij wij dat nu kunnen doen.
-Ik zal je het na ons gesprek zeggen, dat zal alleen jij kunnen doen, je zult er nu mee akkoord moeten gaan, anders hoeven jullie niet terug te komen.
-Alles wat mij weer bij Angelo kan brengen
*Hij knikt*
-Goed, ga nu dan.
*Finstra en Huister wachten op mij, we gaan weer terug naar boven, in het water zie ik dat het meer eigelijk veel groter is van binnen dan van buiten, beneden is het een enorm koningrijk, groter dan die van Timmetje en Cijter (de Elven Koning) samen.
Eenmaal boven vinden we Feni en de anderen, ze willlen weten wat er is gebeurt.*
-Later,*zeg ik* we moeten terug naar ons kamp, ik leg het daar wel uit.
*We vertrekken, Finstra gaat mee, zijn blawe staart is in twee benen getransformeert, ik zeg er maar niks over, vannavond zal ik het mischien wel uitvinden..
Bij het kamp, zien we de draak en de dwergen, de andere soldaten zijn bezig met hun tent*
-Laat alles maar zitten *roep ik* We hebben een plek gevonden om te slapen!
-Ja en nou willen wij eindelijk eens weten wat er is gebeurt,*zegt Feni*
*Ik vertel wat er is gebeurt*
-Dus als jullie nou alles mee nemen gaan we weer naar het paleis van Koning Fertos en Koningin Avenia, daar blijven we dan 2 dagen. Kom op tempo maken!
*Ik fluit Casarca, en wacht dat iedereen klaar is, Finstra komt bij mij achterop*

(Zo nou mogen jullie weer wat zegen, volgens mij is dit genoeg om verder te gaan toch?! Waarom heb ik het gevoel dat sommige dit niet eens gaan lezen?! (Aubin) AUB probeer het ff, anders gaat het niet lukken!)

(EDIT: Wow ik wist niet dat het zo lang geworden was Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
Aubin
Roeiertje
Aubin


Aantal berichten : 283
Leeftijd : 31
Localisation : Waar ik ben
Registration date : 24-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptywo aug 29 2007, 18:11

(te lang ga het niet lezen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Laurane
Marathon roeier
Laurane


Aantal berichten : 766
Leeftijd : 32
Localisation : in mijn broek
Registration date : 23-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptywo aug 29 2007, 18:30

(lees alleen de 4 laatste lijntjes, tussen de () )
Terug naar boven Ga naar beneden
Jippe
Roeier
Jippe


Aantal berichten : 509
Leeftijd : 110
Localisation : Aeolia
Registration date : 24-04-07

Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Emptyza sep 01 2007, 11:30

Ik heb het ook niet gelezen. Veel te lang.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.molend.nl/
Gesponsorde inhoud





Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Role Play 1 Ipskiria   Role Play 1  Ipskiria - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Role Play 1 Ipskiria
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Forum voor de jeugd van ARZV :: Spelletjes-
Ga naar: